Klantgericht communiceren

Opleiding: Klantgericht communiceren

  • We zoomen in op jouw praktijk
  • Je tilt je face to face contacten met klanten aar een blijvend hoger niveau
  • De trainer heeft meer dan 20 jaar ervaring met klantgericht communiceren
  • Maximum 6 deelnemers zodat er zeker ruimte is om te oefenen

Dagopleiding

4 December 2020 (09:00 - 16:30)

635
Excl. Btw
  • Bespaar 30% met KMO Portefeuille

Tijdens deze praktijkgerichte opleiding klantgericht communiceren oefenen we met concrete voorbeelden uit jouw dagelijkse realiteit. We maken samen de overgang van klantvriendelijk communiceren naar klantgericht communiceren.

  • Hoe snel vertrouwen creëren in face to face situaties?
  • Hoe kan ik best verbaal en non-verbaal communiceren?
  • Welke vragen stel ik best in welke context ?
  • Hoe ga ik om met klachten? Hoe breng ik slecht nieuws?

Voor medewerkers die face to face klantenservice verlenen.

Na deze opleiding klantgericht communiceren:

Je gaat voortaan veel makkelijker om met moeilijke situaties.
Nu weet je hoe snel vertrouwen te winnen en in te spelen op elk individu.
Je weet voortaan makkelijker intelligente vragen te stellen.
Een gesprekspartner overtuigen lukit makkelijker.

Wie geeft deze training?

Peter Callens

Trainer
Als trainer let Peter enorm op de klik met de groep. Hij brengt precies die inzichten die de medewerkers en de organisatie op een blijvend hoger niveau te tillen. Dit vraagt kennis van zaken, voorbereiding en passie voor maatwerk. Als coach integreert hij NLP, bio-feedback en zijn kennis over werkmotivaties. Weet heel precies de echte oorzaken te vinden, geeft inzicht in individuele medewerwerkers en teams. Peter heeft meer dan 20 jaar ervaring.

Getuigenissen over deze training

" Ik wil u bedanken voor de training.

Zo heb ik ook mijn gedrag van een andere kant leren bekijken. Tot op vandaag ben ik 100% overtuigd dat de inizchten en methodieken die jullie aanreiken, werken. Ik apprecieer ook dat ik voldoende heb kunnen oefenen. Een aanrader!."

Nataliya Ivanenko

Delhaize

Wat is de investering voor deze opleiding?

€650 excl. btw

Deze prijs is inclusief:

  • De volledige dag opleiding
  • Maaltijden en versnaperingen
  • Getuigschrift na de opleiding
  • Tijd voor vragen en persoonlijk advies

Goed om weten: Vlaamse ondernemingen kunnen via de kmo-portefeuille tot 30%  korting krijgen.

Locatie

  • Adres: Zebrastraat 32, 9000 Gent
  • Datum: 19 februari 2021
  • Tijd: 09:00 – 16:30

Inschrijven?

Je kan heel eenvoudig inschrijven via onderstaand formulier. Nadien sturen we je alle praktische informatie toe over de locatie, facturatie en betalingen.

Vaakgestelde vragen

Jazeker. We oefenen hier intens op.

azeker. We oefenen hier intens op. 2. Gaan we echt oefeningen doen met mijn cases? Jazeker, we sturen je op voorhand een vragenlijst en nemen contact met je op om voeling te krijgen met jouw realiteit. En we oefenen tijdens de training met jou met jouw uitdagingen.

Jazeker, daar zorgen we voor !

Jazeker, alles wordt voor jou voorzien.

Jazeker, je krijgt een gepersonaliseerde reminder zodat je jouw werkpunten makkelijk integreert.

We leggen wel linken. Deze training legt wel de focus op face to face communicatie

Is er ook een incompany opleiding Klantgericht communiceren?

Ja. Contacteer ons via e-mail voor een offerte op maat.

Niet zeker of deze opleiding iets voor jou is?

We bekijken graag samen wat jij nodig hebt.

Krijg ons advies via mail

Of bel ons op 055/305 270