12 januari 2024 (09:00 - 16:30)
Verlopen je telefoongesprekken altijd vlot?
Wellicht niet? Het vraagt trouwens heel wat vaardigheid om moeilijke gesprekken snel onder controle te krijgen. En om professioneel te blijven…
Wil je je emotionele intelligentie aan de telefoon bewuster gaan gebruiken? Dan nodig ik je uit voor deze training.
Wat bereik je met de opleiding klantgericht telefoneren?
Door deze opleiding klantgericht telefoneren krijg je meer impact. Je gaat makkelijker overtuigen aan de telefoon en de verbinding voelen met je gesprekspartner. We bereiken onmiddellijk resultaat door de inzichtelijke structuur van de training en de praktische aanpak.
Wat komt zeker aan bod tijdens deze opleiding?
Voor medewerkers die meer impact willen aan de telefoon. Gericht aan mensen die de finesses willen leren van professionele telefonische communicatie. Voor medewerkers interne sales, planners, account managers…
"Ik heb enorm veel bijgeleerd! Heel
praktische, heldere en direct
toepasbare training !"
Fien Van den Eynde
Digi Consult
"We zijn verrast door het effect van deze
training bij ons team. De aanpak van
Pantelco maakt echt wel een verschil."
Elisabeth De Dobbeleer
AXA
€ 635 excl. btw
Deze prijs is inclusief:
Goed om weten: Vlaamse ondernemingen kunnen via de kmo-portefeuille tot 30% korting krijgen.
Jazeker. We oefenen hier intens op.
Jazeker, we sturen je op voorhand een vragenlijst en nemen contact met je op om voeling te krijgen met jouw realiteit. En we oefenen tijdens de training met jou op jouw cases. Je krijgt directe feedback van de trainer die je stap voor stap naar een hoger niveau brengt.
Jazeker, daar zorgen we voor !
Jazeker.
Jazeker, je krijgt een gepersonaliseerde reminder zodat je jouw werkpunten makkelijk op je werkplek integreert.
Contacteer ons via de contactpagina of bel ons op +32 55 305 270.
Ja. Contacteer ons via e-mail voor een voorstel op maat.
We bekijken graag samen wat jij nodig hebt.
Ontvang ons advies via mailOf bel ons op 055/305 270