Eerst een woordje uitleg over de opleiding customer service
Klantenservice is vaak stressvol en uitdagend. Het ene contact volgt het andere op. Je bent bezig om dit op te lossen en er komt al een andere telefoon of een dringende mail. Soms heb je het gevoel dat je dweilt met de kraan open. Hoe ga je hier mee om?
Onze sterktes van de customer service training
Vaak krijg je terug wat je uitzendt. Door de training krijg je inzicht in jouw gedrag. Je gaat zien wat je eigen aandeel is en hoe je dit verandert.
Je oefent op concrete situaties en je wordt hierin positief begeleid.
De training is heel rijk aan individuele- en groepsoefeningen, tools en kaders die we aanreiken.
De ingrediënten voor je maatopleiding customer care / customer service
Het aantal sessie en de inhoud passen we aan aan de noden van jouw organisatie. We gebruiken meestal een aantal elementen uit onder andere de volgende trainingen:
Klantgericht en verbindend communiceren.
Weerbaarheidstraining in functie burn-out preventie.
“Deze aanpak is verfrissend, krachtig en vernieuwend. Je ziet dat de trainers blijvende resultaten willen neerzetten en inspelen op de echte noden van de medewerkers en de organisatie”