Eerst een woordje uitleg over de opleiding customer service
Klantenservice is vaak heel stressvol. Het ene contact volgt het andere op. Je bent bezig om dit op te lossen en er komt al een andere telefoon of een dringende mail. Soms heb je het gevoel dat je dweilt met de kraan open.
Onze sterktes van de customer service training
Vaak krijg je terug wat je uitzendt. Door de training krijg je inzicht in je gedrag, waarden en overtuigingen en zie je wat je eigen aandeel is.
Je oefent op concrete situaties en je wordt hierin positief begeleid.
Specifieke tools om valkuilen te vermijden in het klantencontact.
De ingrediënten voor je maatopleiding customer care / customer service
Het aantal sessie en de inhoud passen we aan aan de noden van jouw organisatie. We gebruiken meestal een aantal elementen uit de volgende trainingen:
Klantgericht en verbindend communiceren.
Weerbaarheidstraining in functie burn-out preventie.
“Deze aanpak is verfrissend, krachtig en vernieuwend. Je ziet dat de trainers blijvende resultaten willen neerzetten en inspelen op de echte noden van de medewerkers en de organisatie”