22 november 2024 (09:00 - 16:30)
Tijdens deze praktijkgerichte training gaan we aan de slag met concrete voorbeelden uit jouw dagelijkse realiteit. We maken samen de overgang van klantvriendelijk naar klantgericht communiceren.
Deze workshop klantgericht communiceren is bedoeld voor medewerkers die face to face klantenservice verlenen en die de finesses van klantgerichtheid willen ontdekken. Of je nu werkt op een service desk of je bent actief in de sales, deze training zal je zeker bekoren. We gebruiken jouw cases zodat je direct in de training zit.
" Ik wil u bedanken voor de training.
Zo heb ik ook mijn gedrag van een andere
kant leren bekijken. Tot op vandaag ben ik
100% overtuigd dat de inizchten en methodieken
die jullie aanreiken, werken. Ik apprecieer ook dat
ik voldoende heb kunnen oefenen. Een aanrader!"
Nataliya Ivanenko
Delhaize
"Bijzonder boeiende training met veel praktische oefeningen. De inhoud kan ik zowel gebruiken in mijn professioneel leven als in mijn privé-leven."
Stephanie Demaegdt
Kidslife
€635 excl. btw
Deze prijs is inclusief:
Jazeker. We oefenen hier intens op.
We oefenen hier intens op. We sturen je op voorhand een vragenlijst en vragen naar je concrete cases. Zo krijgen we ook voeling met jouw realiteit.
Jazeker, daar zorgen we voor !
Jazeker, alles wordt voor jou voorzien.
Jazeker, je krijgt een gepersonaliseerde reminder zodat je jouw werkpunten makkelijk integreert.
We leggen wel linken. Deze training legt wel de focus op face to face communicatie
Ja, en aangezien het over face to face contacten gaat raden we de live versie aan.
Contacteer ons via de contactpagina of bel ons op +32 55 305 270
Ja. Contacteer ons via e-mail voor een voorstel op maat.
Of bel ons op 055/305 270