De opleiding klantgericht communiceren

De inhoud van de opleiding klantgericht communiceren:

Dagopleiding

14 mei 2021 (09:00 - 16:30)

635
Excl. Btw
  • Bespaar 30% met KMO Portefeuille

Programma van de training klantgericht communiceren:

Tijdens deze praktijkgerichte opleiding klantgericht communiceren oefenen we met concrete voorbeelden uit jouw dagelijkse realiteit. We maken samen de overgang van klantvriendelijk naar klantgericht communiceren.

  • Hoe snel vertrouwen creëren in face to face situaties?
  • Afstemmen en verbinding behouden zowel verbaal als non-verbaal.
  • Welke vragen stel ik best in welke context ?
  • Hoe ga ik om met frustraties, klachten en slecht nieuws brengen.

Voor medewerkers die face to face klantenservice verlenen.

Na deze opleiding klantgericht communiceren:

  • Je gaat voortaan veel makkelijker om met moeilijke situaties.
  • Nu weet je hoe snel vertrouwen te winnen en in te spelen op de behoeften van elk individu.
  • Het lukt je voortaan intelligente en doelgerichte vragen te stellen.
  • Door de noden van je klant te doorzien kom je tot een verbinding. Hierdoor krijg je meer impact.

Wie geeft deze training?

Peter Callens

Trainer
Klantgericht communiceren is een grote passie van Peter.
Hoe maak je nu precies snel 'een klik' met de klant en behoud je het vertrouwen?
Hoe ga je om met uitdagende en moeilijke situaties?
Welke mindset helpt je écht verder?
Vragen waar hij tijdens de training een antwoord op geeft.
Peter laat je ook voelen waar het echt om gaat. Hij scherpt je empathie aan en leert je diepere niveaus van luisteren ontdekken. De trainer heeft meer dan 20 jaar ervaring met de opleiding klantgericht communiceren en traint onder andere voor Delhaize,

Getuigenissen over deze training

" Ik wil u bedanken voor de training.

Zo heb ik ook mijn gedrag van een andere
kant leren bekijken. Tot op vandaag ben ik
100% overtuigd dat de inizchten en methodieken
die jullie aanreiken, werken. Ik apprecieer ook dat
ik voldoende heb kunnen oefenen. Een aanrader!"

Nataliya Ivanenko

Delhaize

Wat is de investering voor deze opleiding?

€635 excl. btw

Deze prijs is inclusief:

  • De volledige dag opleiding.
  • Maaltijden en versnaperingen.
  • Getuigschrift na de opleiding.
  • Tijd voor vragen en persoonlijk advies.

Goed om weten: Vlaamse ondernemingen kunnen via de kmo-portefeuille tot 30%  korting krijgen.

Locatie

  • Adres: Zebrastraat 32, 9000 Gent
  • Datum: 14 mei 2021
  • Tijd: 09:00 – 16:30

Inschrijven?

Je kan heel eenvoudig inschrijven via onderstaand formulier. Nadien sturen we je alle praktische informatie toe over de locatie, facturatie en betalingen.

Vaakgestelde vragen

Jazeker. We oefenen hier intens op.

azeker. We oefenen hier intens op. 2. Gaan we echt oefeningen doen met mijn cases? Jazeker, we sturen je op voorhand een vragenlijst en nemen contact met je op om voeling te krijgen met jouw realiteit. En we oefenen tijdens de training met jou met jouw uitdagingen.

Jazeker, daar zorgen we voor !

Jazeker, alles wordt voor jou voorzien.

Jazeker, je krijgt een gepersonaliseerde reminder zodat je jouw werkpunten makkelijk integreert.

We leggen wel linken. Deze training legt wel de focus op face to face communicatie

Jazeker. Op jouw vraag. Kijk gerust eens naar deze training.

Contacteer ons via de contactpagina of bel ons op +32 55 305 270

Is er ook een in-company opleiding klantgericht communiceren?

Ja. Contacteer ons via e-mail voor een voorstel op maat.

Niet zeker of deze opleiding iets voor jou is?

We bekijken graag samen wat jij nodig hebt.

Krijg ons advies via mail

Of bel ons op 055/305 270