De opleiding klantgericht communiceren

Opleiding klantgericht communiceren:

Dagopleiding

22 november 2024 (09:00 - 16:30)

635
Excl. Btw
  • Erkenning KMO Portefeuille, tussenkomst mogelijk

Het programma van de opleiding klantgericht communiceren:

Tijdens deze praktijkgerichte training gaan we aan de slag met concrete voorbeelden uit jouw dagelijkse realiteit. We maken samen de overgang van klantvriendelijk naar klantgericht communiceren.

  • Wat doe je om snel vertrouwen te creëren in face to face situaties?
  • Welke finesses kan je toepassen om af te stemmen met de klant en de verbinding te behouden?
  • Hoe omgaan met je eigen frustraties en die van de klant in functie van klantgerichtheid?
  • Diepgaand luisteren, herformuleren en verbindend communiceren.
  • Welke intelligente vragen kan je stellen en wanneer?
  • Professioneel omgaan met klachten en uitdagende situaties.
  • Slecht nieuws brengen.
  • Overtuigingsvaardigheden voor meer impact.

 

Deze workshop klantgericht communiceren is bedoeld voor medewerkers die face to face klantenservice verlenen en die de finesses van klantgerichtheid willen ontdekken. Of je nu werkt op een service desk of je bent actief in de sales, deze training zal je zeker bekoren. We gebruiken jouw cases zodat je direct in de training zit.

Na deze opleiding klantgericht communiceren:

  • Beweeg je je veel soepeler in elk klantencontact omdat je je makkelijker weet aan te passen aan elke nieuwe situatie.
  • Weet je snel het vertrouwen te winnen en te behouden.
  • Ga je makkelijker intelligente en doelgerichte vragen stellen omdat nu beter je vraagstellingsmethodiek kent.
  • Krijg je meer impact, ook binnen je team omdat je jouw communicatie makkelijker aanpast.

Wie geeft deze opleiding klantgerichtheid?

Peter Callens

Peter Callens

Trainer
Klantgericht communiceren is een grote passie van Peter.
Hoe maak je nu precies snel 'een klik' met de klant en behoud je het vertrouwen?
Hoe ga je om met uitdagende situaties?
Welke mindset helpt je écht verder? En wat doe je precies anders als je excellente service geeft?
Vragen waarbij we tijdens de training samen een antwoord op geven.
Peter laat je ook voelen waar het echt om gaat. Hij scherpt je empathie aan en leert je diepere niveaus van luisteren ontdekken. De trainer heeft meer dan 25 jaar ervaring met de opleiding klantgericht communiceren. Peter traint ook al jarenlang voor Delhaize.

Getuigenissen over deze training klantgericht communiceren

" Ik wil u bedanken voor de training.

Zo heb ik ook mijn gedrag van een andere
kant leren bekijken. Tot op vandaag ben ik
100% overtuigd dat de inizchten en methodieken
die jullie aanreiken, werken. Ik apprecieer ook dat
ik voldoende heb kunnen oefenen. Een aanrader!"

Nataliya Ivanenko

Delhaize

"Bijzonder boeiende training met veel praktische oefeningen. De inhoud kan ik zowel gebruiken in mijn professioneel leven als in mijn privé-leven."

Stephanie Demaegdt

Kidslife

Wat is de investering voor deze opleiding klantgerichtheid of klantgericht communiceren?

€635 excl. btw 

Deze prijs is inclusief:

  • De volledige dag opleiding.
  • Maaltijden en versnaperingen.
  • Getuigschrift na de opleiding.
  • Tijd voor vragen en persoonlijk advies.

Locatie

  • Adres: Kerkgate 18, 9700 Oudenaarde
  • Datum: 22 november 2024
  • Tijd: 09:00 – 16:30

Inschrijven?

Je kan heel eenvoudig inschrijven voor deze workshop klantgerichtheid via onderstaand formulier. Nadien sturen we je alle praktische informatie toe over de locatie, facturatie en betalingen.

Vaakgestelde vragen

Jazeker. We oefenen hier intens op.

We oefenen hier intens op. We sturen je op voorhand een vragenlijst en vragen naar je concrete cases. Zo krijgen we ook voeling met jouw realiteit.

Jazeker, daar zorgen we voor !

Jazeker, alles wordt voor jou voorzien.

Jazeker, je krijgt een gepersonaliseerde reminder zodat je jouw werkpunten makkelijk integreert.

We leggen wel linken. Deze training legt wel de focus op face to face communicatie

Ja, en aangezien het over face to face contacten gaat raden we de live versie aan.

Contacteer ons via de contactpagina of bel ons op +32 55 305 270

Is er ook een in-company opleiding klantgericht communiceren?

Ja. Contacteer ons via e-mail voor een voorstel op maat.

Of bel ons op 055/305 270

Niet zeker of deze opleiding iets voor jou is?

We bekijken graag samen wat jij nodig hebt. Krijg ons advies via mail