De opleiding 'klantenservice voor technische medewerkers'

Opleiding klantenservice voor technische medewerkers

Dagopleiding

14 januari 2022 (09:00 - 16:30)

635
Excl. Btw
  • Bespaar 30% met KMO Portefeuille

Programma van de opleiding klantenservice voor technische medewerkers:

  • Hoe herken je het specifiek gedrag van je klant en hoe ga je daar het beste mee om?
  • Hoe ga je om met jouw frustraties en de frustraties van de klant?
  • Welke vragen stel je best?
  • Wat zijn de valkuilen in de communicatie en hoe kan je ze  vermijden? 
  • Hoe toon je empathie?
  • Je leert om te gaan met klachten (omdat het daar vaak fout loopt).

Voor wie is deze opleiding klantenservice voor technische medewerkers?

Voor technische medewerkers die klantenservice verlenen. 

Na deze opleiding klantenservice voor technische medewerkers:

  • Voel je dat je een top training hebt meegemaakt. Je ziet veel meer mogelijkheden in het contact met klanten.
  • Weet je snel vertrouwen te winnen en snel in te spelen op elk individu.
  • Word je je bewuster van het effect van het soort vragen dat je stelt.
  • Heb je inzicht in de verschillende niveaus van service.
  • Laat je een professionelere indruk na bij je klant.

Wie geeft deze training?

Peter Callens

Peter Callens

Trainer
De klant écht laten voelen dat je betrokken bent, en er naar handelen, da's een kunst. Die passie voor de klant brengt Peter met enthousiasme over aan je medewerkers.
Hij heeft meer dan 20 jaar ervaring. Brengt duidelijke inzichtelijke kaders en laat je medewerkers de materie inoefenen voor een blijvend resultaat.
Peter integreert zelfreflectie, communicatie vaardigheden en inzichten uit de NLP.

Getuigenissen over deze training klantenservice voor technische medewerkers

"Alles werd heel duidelijk gebracht. Toffe trainer!"

Kevin Mathijs

VC Wood

Wat is de investering voor deze opleiding?

€635 excl. btw

Deze prijs is inclusief:

  • De volledige dag opleiding.
  • Maaltijden en versnaperingen.
  • Getuigschrift na de opleiding.
  • Tijd voor vragen en persoonlijk advies.

Goed om weten: Vlaamse ondernemingen kunnen via de kmo-portefeuille tot 30%  korting krijgen.

Locatie

  • Adres: Zebrastraat 32, 9000 Gent
  • Datum: 10 september 2021
  • Tijd: 09:00 – 16:30

Inschrijven?

Je kan heel eenvoudig inschrijven via onderstaand formulier. Nadien sturen we je alle praktische informatie toe over de locatie, facturatie en betalingen.

Vaakgestelde vragen

Jazeker. We oefenen hier intens op.

Jazeker, we sturen je op voorhand een vragenlijst en nemen contact met je op om voeling te krijgen met jouw realiteit. En we oefenen tijdens de training met jou met jouw uitdagingen.

Jazeker, daar zorgen we voor !

Jazeker.

Jazeker, je krijgt een gepersonaliseerde reminder zodat je jouw werkpunten makkelijk integreert. 

Jazeker. We oefenen zowel op telefonische als op face to face communicatie

Contacteer ons via de contactpagina of bel ons op +32 55 305 270

Is er ook een in-company opleiding klantenservice voor technische medewerkers?

Ja. Contacteer ons via e-mail voor een voorstel op maat.

Niet zeker of deze opleiding iets voor jou is?

We bekijken graag samen wat jij nodig hebt.

Krijg ons advies via mail

Of bel ons op 055/305 270