Contact Center Training

Mentaal en emotioneel sterkere medewerkers voelen zich beter en presteren meer

Eerst een woordje uitleg

Je medewerkers kunnen meestal wel telefoneren, mailen of chatten.
Anders werkten ze niet bij jou.

Wat vaak nog ontbreekt is bewustzijn en slim omgaan met emoties.
Vele medewerkers trappen opnieuw en opnieuw in dezelfde valkuilen.
En dit heeft met eigen levenservaringen te maken.

Onze  trainingsaanpak biedt hierop een antwoord.

We raken uw medewerkers, teamleaders en contact center managers.
Ze voelen, bewegen, worden bewuster.
En we reiken ze de tools aan die ze vandaag écht nodig hebben.

Pantelco geeft training en gaat dus veel verder dan een traditionele opleiding contact center.
We maken zelfs de verbinding tussen communicatie trainingen en therapeutische toepassingen.

Onze sterktes

  • Trainers die zelf vele jaren aan hun persoonlijke ontwikkeling hebben gewerkt.
  • Coherente aanpak die zowel bij de medewerkers , teamleads en managers terugkomt.
  • Meer dan 20 jaar ervaring.

De ingrediënten voor je programma op maat

Het aantal sessie en de inhoud passen we aan aan de noden van jouw organisatie.

  • Burn-out, demotivatie en apathie programma
  • Coachen in het contact center en teamcoaching
  • Klantgericht telefoneren
  • Professionele e-mail communicatie
  • Telefonische prospectie en verkoop
  • Van klachtenbehandeling naar extra sales
  • Actief debiteurenbeheer
  • Stemcoaching
  • Assertiviteit en weerbaarheid
  • Inzicht in de werkmotivaties (zie www.jobmotivation.be)
  • Presentation skills / Presentatie technieken
  • Doeltreffend overtuigen
  • Omgaan met agressie

Enkele klanten waarmee we samenwerken

Op zoek naar een opleiding op maat?

We bekijken graag samen wat jij nodig hebt.

Ja, ik wil graag contact opnemen!

Of bel ons op 055/305 270