Contact Center Training

Dé contact center training en coaching voor mentaal en emotioneel sterkere medewerkers

Eerst een woordje uitleg over de training contact center

Je medewerkers kunnen meestal wel telefoneren, mailen of chatten.
Anders werken ze niet bij jou.

Hoe gaan je medewerkers echter keer op keer om met frustraties en andere moeilijke emoties?
Wat is de impact op henzelf en op het klantencontact?
Hoe maak je hen hierin sterker en hoe laat je hen hierin groeien?

Onze  trainingsaanpak biedt hierop een antwoord.
We raken jouw medewerkers, teamleaders en contact center managers.
Door onze trainingen werken we naar betere klantencontacten toe, meer bewustzijn.
We maken je medewerkers competenter.
Alleen die tools aan die je medewerkers vandaag écht nodig hebben reiken we aan.

Pantelco geeft training en gaat veel verder dan een traditionele opleiding contact center en customer service.
We maken bovendien de verbinding tussen communicatie trainingen en therapeutische toepassingen.

We zijn dus al lang geëvolueerd van een gewone opleiding contact center, opleiding helpdesk of opleiding customer service naar trainingen die je mensen echt raken en sterker maken.

Onze sterktes van de contact center training

  • Trainers met contact center ervaring en die vele jaren aan hun persoonlijke ontwikkeling hebben gewerkt.
  • Eenzelfde coherente aanpak bij zowel medewerkers , teamleads en managers.
  • Meer dan 20 jaar ervaring, ook met ‘opleiding service desk’, ‘opleiding helpdesk’ en ‘opleiding 24/7’ voor service diensten.

De ingrediënten voor je programma 'opleiding contact center' of een 'training customer service' op maat

Het aantal sessie en de inhoud passen we aan aan de noden van jouw organisatie.

  • Burn-out, demotivatie en apathie programma (voor alle organisaties, ook voor customer service)
  • Coachen in het contact center en teamcoaching voor customer service
  • Klantgericht telefoneren
  • Customer service en training help desk
  • Professionele e-mail communicatie
  • Telefonische prospectie en verkoop
  • Van klachtenbehandeling naar extra sales
  • Actief debiteurenbeheer
  • Stemcoaching
  • Assertiviteit en weerbaarheid
  • Inzicht in de werkmotivaties (zie www.jobmotivation.be)
  • Presentation skills / Presentatie technieken
  • Doeltreffend overtuigen
  • Omgaan met agressie

    Heb je een vraag:  Contacteer ons via de contactpagina of bel ons op +32 55 305 270

Enkele klanten waarmee we samenwerken

Op zoek naar een opleiding op maat?

We bekijken graag samen wat jij nodig hebt.

Ja, ik wil graag contact opnemen!

Of bel ons op 055/305 270