Je medewerkers kunnen meestal wel telefoneren, mailen of chatten.
Anders werken ze niet bij jou.
Hoe gaan je medewerkers echter keer op keer om met frustraties en andere moeilijke emoties?
Wat is de impact op henzelf en op het klantencontact?
Hoe maak je hen hierin sterker en hoe laat je hen hierin groeien?
En hoe begeleid je je mensen best in deze uitdagende tijden?
Onze training- en coachingsaanpak biedt hierop een antwoord.
We werken naar betere klantencontacten, meer bewustzijn en vervullen de leerdoelstellingen van de training en coaching.
Pantelco geeft trainingen die veel verder dan een traditionele opleiding contact center of customer service.
Training in communicatie en persoonlijke ontwikkeling verbinden we met elkaar.
We zijn dus al lang geëvolueerd van een gewone opleiding contact center, opleiding helpdesk of opleiding customer service naar trainingen die je mensen echt raken en sterker maken. Dit realiseren we met de kwaliteit van de voorbereiding, de aanpak van de training, de kwaliteit van de trainers en de opvolging.
Het aantal sessies en de inhoud passen we aan jullie noden aan:
Heb je een vraag: Contacteer ons via de contactpagina of bel ons op +32 55 305 270
“Super tevreden: duidelijke structuur, veel oefenmomenten, grote tevredenheid bij onze mensen.”
Hans Van Heghe
CEO Knowliah
We bekijken graag samen wat jij nodig hebt.
Ja, ik wil graag contact opnemen!Of bel ons op 055/305 270