Je medewerkers kunnen meestal wel telefoneren, mailen of chatten.
Anders werken ze niet bij jou.
Hoe gaan je medewerkers echter keer op keer om met frustraties en andere moeilijke emoties?
Wat is de impact op henzelf en op het klantencontact?
Hoe maak je hen hierin sterker en hoe laat je hen hierin groeien?
Onze trainingsaanpak biedt hierop een antwoord.
We raken jouw medewerkers, teamleaders en contact center managers.
Door onze trainingen werken we naar betere klantencontacten toe, meer bewustzijn.
We maken je medewerkers competenter.
Alleen die tools aan die je medewerkers vandaag écht nodig hebben reiken we aan.
Pantelco geeft training en gaat veel verder dan een traditionele opleiding contact center en customer service.
We maken bovendien de verbinding tussen communicatie trainingen en therapeutische toepassingen.
We zijn dus al lang geëvolueerd van een gewone opleiding contact center, opleiding helpdesk of opleiding customer service naar trainingen die je mensen echt raken en sterker maken.