Contact Center Training

Deze contact center training zorgt voor blijvende veranderingen.

Opleiding

Datum: jij kiest

op aanvraag
  • Contact Center Training

Een woordje uitleg over de contact center training

Je medewerkers kunnen meestal wel telefoneren, mailen of chatten.
Anders werken ze niet bij jou.

Hoe gaan je medewerkers echter keer op keer om met frustraties en andere moeilijke emoties?
Wat is de impact op henzelf en op het klantencontact?
Hoe maak je hen hierin sterker en hoe laat je hen hierin groeien?
En ga je nu je mensen begeleiden in deze uitdagende tijden?

Onze  training- en coachingsaanpak biedt hierop een antwoord.
We bepalen vooraf de leerdoelstellingen, creëren meer bewustzijn en werken naar succesvolle klantencontacten.

Pantelco geeft trainingen die veel verder gaan dan een traditionele opleiding contact center of customer service.
Deze aanpak verbindt persoonlijke ontwikkeling met communicatie training.

We hebben al succesvol gewerkt voor vele customer service en helpdesk afdelingen. Dit realiseren we met de kwaliteit van de voorbereiding, de aanpak van de training, de kwaliteit van de trainers en de opvolging.

Meestal werken we met 4 of 5 sessies van een halve dag. En je kan ook je eigen programma samenstellen naargelang de leerdoelstellingen.

Stel je eigen maatopleiding contact center of customer service samen en kies uit de volgende ingrediënten:

Het aantal sessies en de inhoud passen we aan jullie noden aan:

  • Burn-out, demotivatie en apathie programma (voor alle organisaties, ook voor customer service)
  • Coachen in het contact center en teamcoaching voor customer service
  • Klantgericht telefoneren
  • Customer service en training help desk
  • Professionele e-mail communicatie
  • Telefonische prospectie en verkoop
  • Van klachtenbehandeling naar extra sales
  • Actief debiteurenbeheer
  • Stemcoaching
  • Assertiviteit en weerbaarheid
  • Inzicht in de werkmotivaties (zie www.jobmotivation.be)
  • Presentation skills / Presentatie technieken
  • Doeltreffend overtuigen
  • Omgaan met agressie

    Heb je een vraag:  Contacteer ons via de contactpagina of bel ons op +32 55 305 270

Klanten vertellen over de contact center training van Pantelco:

“De training werd door onze adviseurs enorm gesmaakt. De benadering van Angelo en Peter is verfrissend, up to date en vernieuwend. En heel praktisch, op onze maat”.

Pradnya Bhagwat
HR en Culture van de beleggingsbank LYNX 

5/5

“Super tevreden: duidelijke structuur, veel oefenmomenten, grote tevredenheid bij onze mensen. De trainer geeft duidelijke kaders en zorgt voor follow-up wat maakt dat de training langer bijblijft.”

Hans Van Heghe
CEO Knowliah

5/5

Enkele klanten waarmee we samenwerken

Axa
vc wood logo
delhaize-logo
Euroclear
knowliah
proximus
VGD logo

Op zoek naar een opleiding op maat?

We bekijken graag samen wat jij nodig hebt.

Ja, ik wil graag contact opnemen!

Of bel ons op 055/305 270