De opleiding klachtenbehandeling

De inhoud van de opleiding klachtenbehandeling:

Dagopleiding

26 april 2024 (09:00 - 16:30)

635
Excl. Btw
  • Bespaar 30% met KMO Portefeuille

Het programma van de opleiding klachtenbehandeling:

  • Jouw emotionele intelligentie verhogen in relatie met klachtenbehandeling.
  • Hoe je slim omgaat met je eigen frustraties en die van anderen.
  • Klantgericht taalgebruik zodat je op dezelfde golflengte zit met de klant.
  • Onderscheid tussen klachten en agressie.
  • Je leert hoe je klachten per mail, telefoon, brief, en face to face kunt aanpakken.

Voor wie is deze workshop klachtenbehandeling?

Voor medewerkers die veel met klachten worden geconfronteerd. Je kan werken op een klantendienst, helpdesk, service desk, contact center, klachtendienst of je hebt gewoon regelmatig te maken met klachten.

Na deze opleiding klachtenbehandeling:

  • Na deze opleiding klachtenbehandeling voel je veel sterker om moeilijke situaties om te springen.
  • Laat je voelen dat je er ook bent en maak jij je zichtbaar in de communicatie.
  • Behoud je jouw motivatie makkelijker.
  • Voel je je véél meer op je gemak en weet je de verbinding te behouden met de klant.
  • Leer je om moeilijke situaties naar je hand te zetten.

Wie geeft deze workshop?

Peter Callens

Peter Callens

Trainer
Als trainer en vanuit de praktijk heeft Peter heel wat ervaring met klachtenbehandeling. De inzichten en kaders die Peter aanreikt gebruiken mensen in heel wat contexten en ze werken! Hij ontwikkelde 'de gouden cirkel van klachtenbehandeling' en traint om makkelijker om te gaan met moeilijke situaties. Peter integreert bovendien kennis uit de NLP en heeft via trainingen in de kinesiologie heel wat ervaring met de gevoelsaspecten van de communicatie. Hij deelt zijn meer dan 20 jaar ervaring graag met jou.

Getuigenissen over deze workshop klachtenbehandeling

"Mijn medewerkers kregen een praktische training met onze cases. Direct herkenbaar voor onze medewerkers. Een aanrader."

Wendy De Groote

ICL

"Bijzonder boeiende training met veel praktische oefeningen. De inhoud kan ik zowel gebruiken in mijn professioneel leven als in mijn privé-leven."

Stephanie Demaegdt

KidsLife

Wat is de investering voor deze opleiding klachtenbehandeling?

€635 excl. btw

Deze prijs is inclusief:

  • De volledige dag opleiding.
  • Maaltijden en versnaperingen.
  • Getuigschrift na de opleiding.
  • Tijd voor vragen en persoonlijk advies.

Locatie

  • Adres: Kerkgate 18, 9700 Oudenaarde
  • Datum: 26 april 2024
  • Tijd: 09:00 – 16:30

Inschrijven?

Je kan heel eenvoudig inschrijven via onderstaand formulier. Nadien sturen we je alle praktische informatie toe over de locatie, facturatie en betalingen.

Vaakgestelde vragen

Op oefenen

Jazeker, we sturen je op voorhand een vragenlijst en nemen contact met je op om voeling te krijgen met jouw realiteit. En we oefenen tijdens de training met jou met jouw uitdagingen.

Jazeker, daar zorgen we voor !

Jazeker.

Jazeker, je krijgt een gepersonaliseerde reminder zodat je jouw werkpunten makkelijk integreert.

Jazeker. We oefenen zowel op telefonische als op face to face communicatie als op mail en chat

Contacteer ons via de contactpagina of bel ons op +32 55 305 270

Het verschil met de training omgaan met ontevreden klanten en deze training zit hem hierin dat we hier ook inzoomen op klachten per brief.

Is er ook een in-company opleiding klachtenbehandeling?

Ja. Contacteer ons via e-mail voor een voorstel op maat.

Niet zeker of deze opleiding iets voor jou is?

We bekijken graag samen wat jij nodig hebt. Krijg ons advies via mail

Of bel ons op 055/305 270