Klantgericht telefoneren / Telefoneren met impact

De opleiding klantgericht telefoneren:

Dagopleiding

22 januari 2021 (09:00 - 16:30)

635
Excl. Btw
  • Bespaar 30% met KMO Portefeuille

Programma Klantgericht telefoneren:

Verlopen je telefoongesprekken altijd vlot?

Met deze training klantgericht telefoneren verlopen je gesprekken vlotter. Je zal je emotionele intelligentie aan de telefoon veel bewuster gebruiken. Wil je dit ook? Dan is deze training beslist iets voor jou.

Wat leer je?

Door deze opleiding klantgericht telefoneren krijg je vlottere contacten en heb je meer meer impact. We werken met concrete voorbeelden uit jouw dagelijkse realiteit en gebruiken verschillende didactische methodes. 

We voorzien oefenmateriaal, rollenspelen, videofragmenten en een telefooncentrale voor opname en analyse. De trainer heeft meer dan 20 jaar ervaring met klantgericht telefoneren. 

Om ervoor te zorgen dat je de materie volledig beheerst krijg je een opvolging. We zoomen in op jouw specifieke situaties!

Wat krijg je door deze opleiding klantgericht telefoneren?​

  • Hoe creëer je snel vertrouwen aan de telefoon?
  • Wat is het effect van positief taalgebruik?
  • Hoe ga je om met klachten?
  • Welke mogelijkheden heb je om veelpraters in te dijken?
  • Hoe pak je moeilijke telefoongesprekken aan en breng je slecht nieuws?
  • Hoe vertaal je de inzichten naar e-mail communicatie en face to face contacten?

Voor wie is deze opleiding?

Voor medewerkers die meer impact willen aan de telefoon en die de finesses willen leren van professionele telefonische communicatie 

Na deze opleiding klantgericht telefoneren:

  • Na deze opleiding klantgericht telefoneren:
  • Maak je vlotter contact aan de telefoon.
  • Voel je je véél meer op je gemak aan de telefoon.
  • Leer je moeilijke situaties naar je hand te zetten.
  • De uitstraling van je telefoongesprekken is professioneler.

Wie geeft deze training?

Peter Callens

Trainer
Als trainer let Peter enorm op de klik met de groep. Hij brengt precies die inzichten die de medewerkers en de organisatie op een blijvend hoger niveau te tillen. Dit vraagt kennis van zaken, voorbereiding en passie voor maatwerk. Als coach integreert hij NLP, bio-feedback en zijn kennis over werkmotivaties. Weet heel precies de echte oorzaken te vinden, geeft inzicht in individuele medewerkers en teams. Peter heeft meer dan 20 jaar ervaring.

Getuigenissen over deze training

"Heb enorm veel bijgeleerd! Heel
praktische, heldere en direct
toepasbare training !"

Fien Van den Eynde

Digi Consult

"we zijn verrast door het effect van deze 
training bij ons team. De aanpak van
Pantelco maakt echt wel een verschil."

Elisabeth De Dobbeleer

AXA

Wat is de investering voor deze opleiding?

€635 excl. btw

Deze prijs is inclusief:

  • De volledige dag opleiding.
  • Maaltijden en versnaperingen.
  • Getuigschrift na de opleiding.
  • Tijd voor vragen en persoonlijk advies.

Goed om weten: Vlaamse ondernemingen kunnen via de kmo-portefeuille tot 30%  korting krijgen.

Locatie

  • Adres: Zebrastraat 32, 9000 Gent
  • Datum: 22 januari 2021
  • Tijd: 09:00 – 16:30

Inschrijven?

Je kan heel eenvoudig inschrijven via onderstaand formulier. Nadien sturen we je alle praktische informatie toe over de locatie, facturatie en betalingen.

Vaakgestelde vragen

Jazeker. We oefenen hier intens op.

Jazeker, we sturen je op voorhand een vragenlijst en nemen contact met je op om voeling te krijgen met jouw realiteit. En we oefenen tijdens de training met jou op jouw cases. Je krijgt directe feedback van de trainer die je stap voor stap naar een hoger niveau brengt

Jazeker, daar zorgen we voor !

Jazeker.

Jazeker, je krijgt een gepersonaliseerde reminder zodat je jouw werkpunten makkelijk op je werkplek integreert.

Is er ook een in-company opleiding klantgericht telefoneren?

Ja. Contacteer ons via e-mail voor een voorstel op maat.

Niet zeker of deze opleiding iets voor jou is?

We bekijken graag samen wat jij nodig hebt.

Krijg ons advies via mail

Of bel ons op 055/305 270