Klantenservice voor technische medewerkers

Opleiding: Klantenservice voor technische medewerkers

Dagopleiding

26 februari 2021 (09:00 - 16:30)

635
Excl. Btw
  • Bespaar 30% met KMO Portefeuille

Programma Klantenservice voor technische medewerkers:

  • Hoe herken je het specieke gedrag van je kalnt en hoe ga je daar het beste mee om?
  • Welke verschillende soorten service bestaan er en hoe maak je het verschil?
  • Hoe ga je om met frustraties?
  • Welke vragen stel je best?
  • Wat zijn de valkuilen in de communicatie en hoe kan je ze  vermijden? 
  • Je leert om te gaan met klachten (omdat het daar vaak fout loopt).

Voor wie is deze opleiding?

Voor technische medewerkers die klantenservice verlenen. 

Na deze opleiding Klantenservice voor technische medewerkers:

  • Als technisch medewerker ga je voortaan veel makkelijker om met moeilijke situaties.
  • Weet je snel vertrouwen te winnen en snel in te spelen op elk individu.
  • Word je je bewuster van het effect van het soort vragen dat je stelt.
  • Je hebt inzicht in de verschillende niveaus van servoce.
  • Je laat een professionelere indruk na bij je klant.

Wie geeft deze training?

Peter Callens

Trainer
Als trainer let Peter enorm op de klik met de groep. Hij brengt precies die inzichten die de medewerkers en de organisatie op een blijvend hoger niveau te tillen. Dit vraagt kennis van zaken, voorbereiding en passie voor maatwerk. Als coach integreert hij NLP, bio-feedback en zijn kennis over werkmotivaties. Weet heel precies de echte oorzaken te vinden, geeft inzicht in individuele medewerwerkers en teams. Peter heeft meer dan 20 jaar ervaring.

Getuigenissen over deze training

"Alles werd heel duidelijk gebracht. Toffe trainer!"

Kevin Mathijs

VC Wood

Wat is de investering voor deze opleiding?

€635 excl. btw

Deze prijs is inclusief:

  • De volledige dag opleiding
  • Maaltijden en versnaperingen
  • Getuigschrift na de opleiding
  • Tijd voor vragen en persoonlijk advies

Goed om weten: Vlaamse ondernemingen kunnen via de kmo-portefeuille tot 30%  korting krijgen.

Locatie

  • Adres: Zebrastraat 32, 9000 Gent
  • Datum: 18 februari 2020 
  • Tijd: 09:00 – 16:30

Inschrijven?

Je kan heel eenvoudig inschrijven via onderstaand formulier. Nadien sturen we je alle praktische informatie toe over de locatie, facturatie en betalingen.

Vaakgestelde vragen

Jazeker. We oefenen hier intens op.

Jazeker, we sturen je op voorhand een vragenlijst en nemen contact met je op om voeling te krijgen met jouw realiteit. En we oefenen tijdens de training met jou met jouw uitdagingen.

Jazeker, daar zorgen we voor !

Jazeker.

Jazeker, je krijgt een gepersonaliseerde reminder zodat je jouw werkpunten makkelijk integreert. 

Jazeker. We oefenen zowel op telefonische als op face to face communicatie

Is er ook een incompany opleiding Klantenservice voor technische medewerkers?

Ja. Contacteer ons via e-mail voor een offerte op maat.

Niet zeker of deze opleiding iets voor jou is?

We bekijken graag samen wat jij nodig hebt.

Krijg ons advies via mail

Of bel ons op 055/305 270