Communicatie Training

De finesses van professionele communicatie voor jouw communicatie training

Opleiding

Datum: jij kiest

op aanvraag
  • Communicatie training

De details maken het verschil bij jouw communicatie training

Het loopt wel eens mis in de communicatie.
De boodschap komt niet over of we hebben geen inzicht hoe tot het gewenste resultaat te komen. 
We zien vaak dat we niet genoeg impact hebben of meer impact willen hebben.

Wat doe je dan?

  • Hier leer je alvast de finesses van professionele communicatie. Je oefent, je traint die finesses.
  • We zetten je na de training aan om de materie blijvend toe te passen.
  • Intelligent communiceren gebeurt vanuit balans, vanuit bewustzijn en vanuit je hart. Dit brengen we over.
  • We geven inzicht in waar jouw gedrag vandaan komt. Als je energie van binnenuit verandert, dan verandert je gedrag naar de buitenwereld.
  • Je leert relaties leggen en nieuwe verbindingen maken.
  • Je vindt hier dé communicatie training die je al lang had willen volgen.

Praktijkgerichte aanpak

We trainen en coachen al meer dan 20 jaar en in meerdere talen. Geven trainingen, geen infosessies.
Pantelco werkt dus op maat, we bereiden ons terdege voor en verzorgen een degelijk natraject.
Onze communicatie trainingen brengen we dan ook met passie en vanuit verbinding.
Deelnemers ervaren onze opleidingen heel interactief en praktijkgericht, vaak met acteur en we gebruiken zowel individuele- als groepsoefeningen. Je krijgt ook professionele videofragmenten te zien.

 

Ons aanbod van communicatie trainingen

Het aantal sessies en de inhoud passen we aan aan de noden van jouw organisatie.

  • Professioneel onthaal
  • Klantgericht telefoneren
  • Omgaan met ontevreden klanten
  • Klachtenbehandeling
  • Assertiviteit in de praktijk
  • Training weerbaarheid en burn-out voorkomen
  • Omgaan met agressie
  • Telefonische afspraakname, prospectie en verkoop
  • Klantenservice voor technische medewerkers
  • Van klachtenbehandeling naar extra sales
  • Commerciële vaardigheden voor de interne medewerkers
  • Actief debiteurenbeheer
  • Stemcoaching
  • Inzicht in de echte werkmotivaties (Kijk HIER voor onze professionele bevraging)
  • Face to face verkoop
  • Doeltreffend overtuigen
  • Time management
  • Efficiënt vergaderen
  • Presentatie vaardigheden
 
En op aanvraag.

Klanten vertellen over Communicatie Training

“Deze aanpak is verfrissend, krachtig en vernieuwend. Je ziet dat de trainers blijvende resultaten willen neerzetten en inspelen op de echte noden van de medewerkers en de organisatie”

Elisabeth De Dobbeleer

Elisabeth De Dobbeleer
Manager bij AXA

5/5

Enkele klanten waarmee we samenwerken

Axa
vc wood logo
delhaize-logo
Euroclear
knowliah
proximus
VGD logo

Contacteer ons voor een doorbraak:

We bekijken graag samen wat jij nodig hebt.

Ja, ik wil graag contact opnemen!

Of bel ons op 055/305 270