Tijdens deze opleiding klachtenbehandeling zoomen we in op jouw praktijk en oefenen we intens met jouw cases.
Deze training focust op klachten die je krijgt zowel via telefoon, mail, brief, chat en face to face contacten.
Je krijgt concrete handvaten zoals 'de gouden cirkel van klachtenbehandeling' en 'de 2 ijsbergen' om makkelijker om te gaan met emotioneel geladen klachten.
Maximum 6 deelnemers zodat er zeker ruimte is voor jou om te oefenen.
Voor medewerkers die veel klachten krijgen of er in de toekomst mee geconfronteerd zullen worden . Je werkt op een klantendienst, helpdesk, service desk, contact center, klachtendienst of je hebt gewoon regelmatig te maken met klachten.
Als trainer en vanuit de praktijk heeft Peter heel wat ervaring met klachtenbehandeling. De inzichten en kaders die Peter aanreikt gebruiken mensen in heel wat contexten en ze werken! Hij ontwikkelde 'de gouden cirkel van klachtenbehandeling' en traint om makkelijker om te gaan met moeilijke situaties. Peter integreert bovendien kennis uit de NLP en biofeedback. Hij deelt graag zijn meer dan 25 jaar ervaring met jou.
Je kan heel eenvoudig inschrijven via onderstaand formulier. Nadien sturen we je alle praktische informatie toe over de locatie, facturatie en betalingen.
Jazeker, we sturen je op voorhand een vragenlijst en nemen contact met je op om voeling te krijgen met jouw realiteit. En we oefenen tijdens de training met jou met jouw uitdagingen.
Krijg ik een getuigschrift?
Jazeker, daar zorgen we voor !
Zijn lunch, parkeerplaats en materialen inbegrepen?
Jazeker.
Krijg je als deelnemer ook nog extra materiaal na de training?
Jazeker, je krijgt een gepersonaliseerde reminder zodat je jouw werkpunten makkelijk integreert.
Gaat deze training ook over telefoneren en e-mail?
Jazeker. We oefenen zowel op telefonische als op face to face communicatie als op mail en chat