Communicatietraining

De finesses van professionele communicatie, dit vind je in jouw communicatietraining

Opleiding

Datum: jij kiest

op aanvraag
  • Communicatie training, erkenning KMO-portefeuille

De details maken het verschil bij jouw communicatietraining

Het loopt wel eens mis in de communicatie.
De boodschap komt niet over of we komen niet tot het gewenste resultaat. 
We zien vaak dat we niet genoeg impact hebben.
Of de verbinding ontbreekt.

Wat doe je dan?

  • Hier ontdek je de kracht van je levensprogramma en in relatie hiermee nieuwe kaders voor diepgaande verandering.
  • We brengen inzicht in waar jouw gedrag vandaan komt. Als je energie van binnenuit verandert, dan verandert je gedrag naar de buitenwereld.
  • Je traint de finesses van verbindende communicatie in zodat herformuleren, slimme vragen stellen en overtuigen makkelijker wordt.
  • We zorgen voor handvaten na de training. Zo zetten we je aan om de materie blijvend toe te passen.

De praktijkgerichte aanpak van jouw communicatietraining

We trainen en coachen al meer dan 25 jaar en in meerdere talen. Je krijgt een training, geen infosessies.
Pantelco werkt dus op maat. We bereiden ons terdege voor en verzorgen een degelijk natraject.
Onze communicatietrainingen brengen we dan ook met passie en vanuit verbinding.
Je ontdekt sowieso nieuwe zaken over je eigen functioneren, hoe je makkelijker met frustraties omgaat.
Deelnemers ervaren onze opleidingen heel interactief en praktijkgericht. Vaak werken we met acteur en gebruiken zowel individuele- als groepsoefeningen. Je krijgt ook professionele videofragmenten te zien die de gebrachte kaders ondersteunen.

Jouw aanbod van communicatietrainingen

Het aantal sessies en de inhoud passen we aan aan de noden van jouw organisatie.

  • Verbindende communicatie
  • Coach the coach
  • Motiveren zonder te controleren
  • De opleiding onthaal
  • Klantgericht telefoneren
  • Omgaan met ontevreden klanten
  • Klachtenbehandeling
  • Assertiviteit in de praktijk
  • Training weerbaarheid: verbindende communicatie en burn-out preventie
  • Omgaan met agressie en conflicten
  • Telefonische prospectie en afspraakname
  • Klantenservice voor technische medewerkers
  • Van klachtenbehandeling naar extra sales
  • Commerciële vaardigheden voor de interne medewerkers
  • Actief debiteurenbeheer
  • Inzicht in de echte werkmotivaties (Kijk HIER voor onze professionele bevraging)
  • Face to face verkoop
  • Doeltreffend overtuigen
  • Teamcoaching
  • Presentatie vaardigheden
 

Klanten vertellen over hun communicatietraining

“Deze aanpak is verfrissend, krachtig en vernieuwend. Je ziet dat de trainers blijvende resultaten willen neerzetten en inspelen op de echte noden van de medewerkers en de organisatie”

Elisabeth De Dobbeleer

Elisabeth De Dobbeleer
Manager bij AXA

Waardering 5 van 5

Kenny Casier

Managing Partner – DenkIT

Waardering 5 van 5

Enkele klanten waarmee we samenwerken

Contacteer ons voor een doorbraak:

We bekijken graag samen wat jij nodig hebt. Ja, ik wil graag contact opnemen!

Of bel ons op 055/305 270