Soms voelen we dat het teveel is.
Hoe gaan jouw medewerkers om met toenemende druk?
We hebben de indruk dat anderen over onze grenzen gaan en dat we weinig verweer hebben. Vandaag kennen we meer angst en dan ligt burn-out en demotivatie op de loer. Natuurlijk heeft dit alles een impact op ons als mens en ook op het klantencontact.
Om ons staande te houden, burn-out voor te zijn en de verbindingen met onszelf en anderen intact te houden, hebben we nieuwe inzichten nodig.
Daarom deze training. Een mix tussen communicatie en hoe we groeien als mens.
We doen samen oefeningen met een acteur.
Van medewerker, teamleader tot manager die burn-out, apathie en demotivatie willen voor zijn en die nu willen actie ondernemen.
Onmiddellijk resultaat voor de deelnemers:
“Nu zie ik de relatie tussen mijn frustraties en mijn communicatie.”
“Ik ga me anders gedragen op mijn werk en het contact anders aangaan”
“Acceptatie, mildheid en bewustwording van mijn gedrag ervaar ik voortaan als belangrijkste tools in mijn leven”.
Resultaat op termijn voor de organisatie:
Een einde aan “het bij de anderen leggen”, het afhaken, de demotivatie.
Medewerkers nemen leiding over het moment, ook als het moeilijk gaat.
Een gezondere manier van samenwerken en een hogere vibe.
Interactieve sessies, heel dynamisch. 4 sessies van een halve dag.
De laatste sessie is met acteur. Zo gaan de deelnemers meer voelen en dit helpt om het gedrag te veranderen!
“Onze medewerkers kregen in de loop van de jaren al vele trainingen. We wilden een nieuwe aanpak. Die vonden we bij Pantelco. Een training die communicatievaardigheden combineert met het verhogen van de weerbaarheid van onze mensen. Heel boeiend! Hoge tevredenheid bij onze medewerkers!”
Gerda Van Bockstal
Learning Consultant Proximus Corporate University
Of bel ons op op +32 55 305 270