Contact Center Training

Top in contact center training. Maatwerk voor mentaal, emotioneel en communicatief sterkere medewerkers.

Opleiding

Datum: jij kiest

op aanvraag
  • Contact Center Training

Een woordje uitleg over de contact center training

Je medewerkers kunnen meestal wel telefoneren, mailen of chatten.
Anders werken ze niet bij jou.

Hoe gaan je medewerkers echter keer op keer om met frustraties en andere moeilijke emoties?
Wat is de impact op henzelf en op het klantencontact?
Hoe maak je hen hierin sterker en hoe laat je hen hierin groeien?
En hoe begeleid je je mensen best in deze uitdagende tijden?

Onze  training- en coachingsaanpak biedt hierop een antwoord.
We werken naar betere klantencontacten, meer bewustzijn en vervullen de leerdoelstellingen van de training en coaching.

Pantelco geeft trainingen die veel verder dan een traditionele opleiding contact center of customer service.
Training in communicatie en persoonlijke ontwikkeling verbinden we met elkaar.

We zijn dus al lang geëvolueerd van een gewone opleiding contact center, opleiding helpdesk of opleiding customer service naar trainingen die je mensen echt raken en sterker maken. Dit realiseren we met de kwaliteit van de voorbereiding, de aanpak van de training, de kwaliteit van de trainers en de opvolging.

Stel je eigen maatopleiding contact center of customer service samen en kies uit de volgende ingrediënten:

Het aantal sessies en de inhoud passen we aan jullie noden aan:

  • Burn-out, demotivatie en apathie programma (voor alle organisaties, ook voor customer service)
  • Coachen in het contact center en teamcoaching voor customer service
  • Klantgericht telefoneren
  • Customer service en training help desk
  • Professionele e-mail communicatie
  • Telefonische prospectie en verkoop
  • Van klachtenbehandeling naar extra sales
  • Actief debiteurenbeheer
  • Stemcoaching
  • Assertiviteit en weerbaarheid
  • Inzicht in de werkmotivaties (zie www.jobmotivation.be)
  • Presentation skills / Presentatie technieken
  • Doeltreffend overtuigen
  • Omgaan met agressie

    Heb je een vraag:  Contacteer ons via de contactpagina of bel ons op +32 55 305 270

Klanten vertellen over Contact Center Training

“Super tevreden: duidelijke structuur, veel oefenmomenten, grote tevredenheid bij onze mensen.”

Hans Van Heghe

CEO Knowliah

5/5

Enkele klanten waarmee we samenwerken

Axa
vc wood logo
delhaize-logo
Euroclear
knowliah
proximus
VGD logo

Op zoek naar een opleiding op maat?

We bekijken graag samen wat jij nodig hebt.

Ja, ik wil graag contact opnemen!

Of bel ons op 055/305 270