Door deze opleiding omgaan met ontevreden klanten maak van ontevreden klanten makkelijk trouwe bondgenoten.
Frustraties, klachten, agressie...het kan je overkomen. En wat doe je dan best? Hoe ga je daar hier mee om? Slim is je hier op voor te bereiden. Deze training geeft je de noodzakelijke tools.
Je gaat zien welke opties je hebt en hoe je best communiceert.
Maximum 6 deelnemers voor een optimale interactie.
Wie geeft deze opleiding omgaan met ontevreden klanten?
Peter Callens
Trainer
Ik ben Peter en heb meer dan 20 jaar ervaring. Het 'train the trainer' traject in omgaan met agressie dat ik volgde in de VS motiveert me enorm om deze kennis met enthousiasme te delen. Mijn diepste wens is dat deze training jouw leven ten goede verandert. Dit doe ik graag op een zachte manier.
Daarnaast heb ik een praktijk als kinesioloog en werk vaak met de gevolgen van agressie.
Inschrijven voor de training omgaan met ontevreden klanten?
Je kan heel eenvoudig inschrijven via onderstaand formulier. Nadien sturen we je alle praktische informatie toe over de locatie, facturatie en betalingen.
Moet ik zelf deelnemen aan de oefeningen met de acteur?
Neen, dat moet niet, hier ben je volledig vrij in. Uiteraard kan het een meerwaarde zijn.
Ligt de nadruk meer op theorie of de praktijk?
We werken zeer ervaringsgericht. Met welke moeilijke situaties kom jij in contact? Tijdens deze training heb je alle ruimte om met al jouw situaties te komen.