Laden Evenementen

« Alle Evenementen

Klantgericht telefoneren

24 mei 09:00 - 16:30

635€

Verlopen je gesprekken altijd vlot?

Klantgericht telefonerenDoor deze training klantgericht telefoneren gaan je gesprekken vlotter verlopen.  Je zal jouw emotionele intelligentie aan de telefoon veel bewuster gebruiken. Moeilijke gesprekken verlopen voortaan makkelijker. Wil je dit ook? Dan is deze training er één voor jou.

Over de training klantgericht telefoneren

Dankzij deze opleiding klantgericht telefoneren breng je je telefoongesprekken naar een hoger niveau. We werken met concrete voorbeelden uit jouw dagelijkse realiteit en gebruiken verschillende didactische methodes. En dit voor een maximale impact ! We voorzien oefenmateriaal, rollenspelen, videofragmenten en een telefooncentrale voor opname en analyse. De trainer heeft meer dan 20 jaar ervaring met klantgericht telefoneren. Om te maken dat je de materie volledig integreert krijg je een opvolging.

Wat leer je?

  • Welke impact heeft mijn attitude op het telefoongesprek?
  • Hoe creëer je snel vertrouwen aan de telefoon?
  • Wat is het effect van positief taalgebruik?
  • Hoe ga je om met klachten?
  • Welke mogelijkheden heb je om veelpraters in te dijken?
  • Hoe pak je  moeilijke telefoongesprekken aan?
  • Hoe vertaal je de inzichten naar e-mail communicatie en face to face contacten?

Na deze opleiding klantgericht telefoneren

  • Maak je vlotter contact aan de telefoon.
  • Voel je je véél meer op je gemak aan de telefoon.
  • Leer je moeilijke situaties naar je hand zetten.

Handig om te weten

  • Deze opleiding klantgericht telefoneren vindt plaats in Gent.
  • Maaltijden en versnaperingen zijn inbegrepen.
  • Je ontvangt een getuigschrift na je deelname.
  • Voor deze training kan je makkelijk gebruik maken van de kmo-portefeuille.

Inschrijven?

Je kan heel eenvoudig inschrijven via onderstaand formulier. Nadien sturen we je alle praktische informatie toe over de locatie, facturatie en betalingen.

Gegevens

Datum:
24 mei
Tijd:
09:00 - 16:30
Kosten:
635€
Website:
https://www.pantelco.be/events/klantgericht-telefoneren-en communiceren

Organisator

Pantelco
Telefoon:
055 305.270
E-mail:
peter.callens@pantelco.be
Website:
www.pantelco.be

Locatie

Zebra
Zebrastraat 32
Gent, 9000
+ Google Maps
Website:
http://www.zebrastraat.be/