Laden Evenementen

« Alle Evenementen

Klantgericht communiceren

11 januari 2019 09:00 - 16:30

635€

Klantgericht communicerenBeschrijving van de training klantgericht communiceren:

We werken heel praktisch met jullie cases en kijken wat er anders kan in functie van professionele communicatie.

Hoe zit dit nu met klantvriendelijk communiceren en klantgericht communiceren?
Bij beiden staat de attitude centraal.  Als je frustraties in een gesprek brengt lok je frustraties bij je klant uit. Je krijgt een spiegel van je de kwaliteit van jouw communicatie. Bij klantgericht communiceren spelen we nog meer in op de communicatie van de klant.
Hierbij zorgen voor een perfecte match, weten snel vertrouwen te creëren en intelligent in te spelen op de gevoelens van de klant.

Wat als deelnemer leert door de training klantgericht communiceren?

Hoe kun je gedrag van mensen herkennen en hoe ga je daar best mee om?
Waarom moeilijk doen als het makkelijk ook kan: omgaan met eigen frustraties.?
Wat is klantgerichtheid, waarom is klantgerichtheid zo belangrijk, welke is de juiste attitude en wat is te verbeteren?
De finesses van telefonische communicatie.
Hoe neem je controle over de communicatie + oefeningen.
De finesses van face to face contact.
Goede vragen stellen en leren luisteren.
Valkuilen in de communicatie en hoe vermijden?
Omgaan met klachten, agressie, lange duurtijd gesprekken.
Professioneel e-mail gebruik.

Voor wie?

Voor technische medewerkers die klantenservice verlenen.

Na deze training “klantgericht communiceren”:

Ga je veel makkelijker om met moeilijke situaties.
Weet je snel vertrouwen te creëren en snel in te spelen op elk individu.
Word je bewuster van het effect van  het soort vragen die je stelt.

 

We maken gebruik van eigen telefooncentrales voor opname en analyse van de gesprekken en ook van professionele videofragmenten.

Training met veel fun en praktijkgerichte oefeningen.

Waar?

Sint-Niklaas.

Inschrijven?
Doe je hier en dan krijg je alles opgestuurd: locatie, factuur (je kan gebruik maken van de KMO portefeuille), bijkomende informatie. Maaltijden en versnaperingen zijn inbegrepen. Je ontvangt ook een getuigschrift.

Gegevens

Datum:
11 januari 2019
Tijd:
09:00 - 16:30
Kosten:
635€
Website:
www.pantelco.be

Locatie

Hotel Serwir
Koningin Astridlaan
Sint Niklaas, 9100 België
+ Google Maps