Laden Evenementen

Aankomende Evenementen

Evenementen Search and Views Navigation

februari 2019

SEO copywriting

8 februari 2019 10:00 - 17:00
Wijnegem
625€

SEO copywriting Eendaagse opleiding voor iedereen die zijn of haar SEO copywriting skills wil verbeteren. Tijdens deze dag krijg je een duidelijk inzicht in het belang voor website optimalisatie, hoe Google denkt, hoe SEO copy in de praktijk toe te passen. Je leert commercieel  en overtuigend te schrijven voor een betere SEO search. Voor wie? Medewerkers die al dan niet regelmatig blogberichten schrijven op de website van hun bedrijf, startende copywriters en beheerders van websites vinden deze training  zeer zeker…

Meer weten »

Assertiviteit in de praktijk: assertiviteitstraining

20 februari 2019 09:00 - 17:00
Hotel Serwir, Koningin Astridlaan
Sint Niklaas, 9100 België
+ Google Maps
550€

Beschrijving van de training assertiviteit in de praktijk: Als medewerker van een organisatie in verandering dien je er te staan, elke dag. Mensen gedragen zich soms ongeduldig, angstig en veeleisend en kunnen onvriendelijk uit de hoek komen. Om hier mee om te  gaan en je staande te houden heb je een bepaalde dosis assertiviteit, eigenwaarde en zelfvertrouwen nodig. Wil je je hierin versterken dan is deze training "Assertiviteit in de praktijk" er voor jou. We werken met jouw concrete situaties…

Meer weten »

Motiveer jezelf

22 februari 2019 09:00 - 12:30
Hotel Serwir, Koningin Astridlaan
Sint Niklaas, 9100 België
+ Google Maps
480€

Toptraining "motiveer jezelf en maak een diepgaande verandering": Interactieve training van 1/2 dag die u inzicht geeft wat u daadwerkelijk motiveert. U zal direct zien aha ! zo zit het in elkaar. Zo verlies ik mijn energie … en zo behoudt ik mijn energie en kan ik mijn engagement nog vergroten. Deze training Motiveer jezelf is top ! Het unieke van de aanpak is dat we u eerst 2 bevragingen laten doen. De eerste test is de iWAM en deze…

Meer weten »

maart 2019

klantgericht telefoneren met klachten

6 maart 2019 09:00 - 17:00
Zebra, Zebrastraat 32
Gent, 9000 België
635€

Klantgericht telefoneren met klachten is een praktijkgerichte training met extra aandacht voor klachtenbehandeling. We werkern met professionele videofragmenten en een telefooncentrale voor opname en analyse. We werken met jouw realiteit en maken de overgang maken van  klantvriendelijk telefoneren naar klantgericht telefoneren ! Hoe zit dit nu met klantvriendelijk telefoneren en klantgericht telefoneren? Bij beiden staat de attitude centraal.  Als je frustraties in een gesprek brengt lok je frustraties bij je klant uit. Je krijgt een spiegel van je de kwaliteit…

Meer weten »
+ Exporteer Evenementen