Laden Evenementen

Aankomende Evenementen

Evenementen Search and Views Navigation

april 2019

Klantgericht communiceren

12 april 09:00 - 16:30
Hotel Serwir, Koningin Astridlaan
Sint Niklaas, 9100 België
+ Google Maps
635€

            Zowel bij klantvriendelijk als bij klantgericht communiceren staat attitude centraal. Door jouw communicatiestijl aan te passen, kan je slim inspelen op de emotie van je klant en zijn of haar gedrag en reacties sturen. Als je frustraties in een gesprek brengt, lok je immers frustraties bij je klant uit. Je krijgt als het ware een spiegel van je de kwaliteit van jouw communicatie. Bij klantgericht communiceren spelen we nog meer in op de communicatie…

Meer weten »

Professioneel Onthaal: Telefonisch en Face to Face klantgericht Onthaal

26 april 09:00 - 16:30
Hotel Serwir, Koningin Astridlaan
Sint Niklaas, 9100 België
635€

Zowel bij klantvriendelijk als bij klantgericht onthaal staat attitude centraal. Pantelco maakt de brug van een klantvriendelijk naar een klantgericht onthaal ! Door jouw communicatiestijl aan te passen, kan je slim inspelen op de emotie van je klant en zijn of haar gedrag en reacties sturen. Als je frustraties in een gesprek brengt, lok je immers frustraties bij je klant uit. Je krijgt als het ware een spiegel van de kwaliteit van jouw communicatie. Bij klantgericht onthaal spelen we nog…

Meer weten »

SEO Copywriting

26 april 09:30 - 17:00
Geel, Stationsstraat 50
Geel, 2440 België
625€

Wil jij graag jouw SEO copywriting skills verbeteren? Dan is deze eendaagse workshop beslist iets voor jou! Tijdens deze dag krijg je een duidelijk inzicht in het belang voor website optimalisatie, hoe Google denkt, hoe SEO copy in de praktijk toe te passen. Je leert commercieel  en overtuigend te schrijven voor een betere SEO search. Voor wie? Medewerkers die al dan niet regelmatig blogberichten schrijven op de website van hun bedrijf, startende copywriters en beheerders van websites vinden deze training …

Meer weten »

mei 2019

Klantgericht communiceren voor technische medewerkers

31 mei 09:00 - 17:00
Hotel Serwir, Koningin Astridlaan
Sint Niklaas, 9100 België
+ Google Maps
635€

Zowel bij klantvriendelijk als bij klantgericht communiceren staat attitude centraal. Door jouw communicatiestijl aan te passen, kan je slim inspelen op de emotie van je klant en zijn of haar gedrag en reacties sturen. Als je frustraties in een gesprek brengt, lok je immers frustraties bij je klant uit. Je krijgt als het ware een spiegel van je de kwaliteit van jouw communicatie. Bij klantgericht communiceren spelen we nog meer in op de communicatie van de klant. Hierbij zorgen we…

Meer weten »
+ Exporteer Evenementen