Contact Center


Met de juiste attitude écht contact maken?
Daar draait het om in een contact center.

We zorgen voor een snelle attiutde switch. Geven passionele trainingen, maken uw coaches keigoed in hun vak en geven doelgericht advies.

Onze oplossingen

  • Praktijktgerichte maattraningen met duidelijke handvaten en afspraken.
  • Coach the coach in het contact center.
  • Advies bij het opzetten van belteams.
  • Schrijven en corrigeren van scripts.
  • Advies bij rekruring en selectie.
  • Analyse van uw teams met tips voor elke medewerker.
Centre de Contact

Onze sterktes

Pantelco heeft internationale ervaring. Trainen en coachen al meer dan 20 jaar in contact centers in meerdere talen.

Wanneer we trainen, dan trainen we. We maken een duidelijk onderscheid tussen infosessies en training. Pantelco werkt dus op maat en we bereiden ons terdege voor. Verzorgen een degelijk natraject met het oog op blijvende resultaten.

Ons aanbod

  • Coachen in het contact center
  • Klantgericht telefoneren
  • Professionele e-mail communicatie
  • Telefonische afspraakname
  • Telefonische prospectie en verkoop
  • Van klachtenbehandeling naar extra sales
  • Commerciële vaardigheden voor de interne medewerkers
  • Klantenservice voor technische medewerkers
  • Professioneel onthaal
  • Actief debiteurenbeheer
  • Stemcoaching
  • Kinesilogie
  • Social Media: communceren via Twitter, Facebook, You Tube, Chat, Forums ; Content writing ; Slim communiceren ; Brand Protection + Branding
  • Assertiviteit
  • Vitaliteit in uw organisatie
  • Weerbaarheidstraining
  • Werken met de echte werkmotivaties (Klik HIER voor onze test)
  • Team coaching
  • Face to face verkoop
  • Presentation skills
  • Doeltreffend overtuigen
  • Omgaan met agressie
  • Time management
  • Efficiënt vergaderen
  • Functioneel leiding geven