Contact Center Training


Mentaal en emotioneel sterkere medewerkers die zich beter voelen op de werkvloer?

Uw coaches en medewerkers gaan door diepgaande veranderingen.

Dit vraagt om meer weerbaarheid en een verhoogde emotionele intelligentie. Daar zorgen we voor vanuit een gevorderd inzicht in communicatie, emoties en motivatie.

Onze sterktes

De aanpak van Pantelco voor de contact centers zit tussen therapie en coaching in.
+ 20 jaar ervaring.
Trainers die zelf vele jaren aan hun persoonlijke ontwikkeling hebben gewerkt.

Waarom deze aanpak

Uw medewerkers hebben meestal al heel wat skills. Ze kunnen meestal wel telefoneren, mailen of chatten. Wat nog ontbreekt is bewustzijn, helderheid en slim omgaan met emoties. Vele medewerkers trappen opnieuw en opnieuw in dezelfde valkuilen.
Dit heeft met eigen levenservaringen te maken.
Ons trainingsprogramma biedt hierop een antwoord. Bel 0473 95.26.65 voor meer informatie.

Wanneer we trainen, dan trainen we. En we raken uw medewerkers. Ze voelen, bewegen, worden bewuster. We maken een duidelijk onderscheid tussen infosessies, opleiding en training. Pantelco werkt dus op maat en we bereiden ons terdege voor. We blijven contact met u houden, ook na de training en coaching. We gaan dus veel verder dan een traditionele opleiding contact center. Pantelco heeft deze achterhaalde contact center opleidingen achter zich gelaten en versterkt uw mensen vanuit hun eigen kracht.

Ons volledig aanbod:

Nieuw: “Verhoog uw emotionele intelligentie” 4 halve dagen training met acteur.

Coachen in het contact center

Klantgericht telefoneren

Professionele e-mail communicatie

Telefonische afspraakname

Telefonische prospectie en verkoop

Van klachtenbehandeling naar extra sales

Commerciële vaardigheden voor de interne medewerkers

Klantenservice voor technische medewerkers

Professioneel onthaal

Actief debiteurenbeheer

Stemcoaching

Kinesiologie of bio-feedback

Social Media: communiceren via Twitter, Facebook, You Tube, Chat, Forums ; Content writing

Slim communiceren

Brand Protection + Branding

Assertiviteit

Vitaliteit in uw organisatie

Weerbaarheidstraining

Werken met de echte werkmotivaties (Klik HIER voor onze professionele bevraging)

Team coachingFace to face verkoop

Presentation skills / Presentatie technieken

Doeltreffend overtuigen

Omgaan met agressie

Time management