Contact Center Training


Mentaal en emotioneel sterkere medewerkers die zich
beter voelen en die beter presteren?
Ja, we hebben de oplossing!

Eerst een woordje uitleg:

Uw medewerkers kunnen meestal wel telefoneren, mailen of chatten.
Anders werkten ze niet bij jou.

Wat vaak nog ontbreekt is bewustzijn en slim omgaan met emoties.
Vele medewerkers trappen opnieuw en opnieuw in dezelfde valkuilen.
En dit heeft met eigen levenservaringen te maken.

Onze  trainingsaanpak biedt hierop een antwoord.

We raken uw medewerkers, teamleaders en contact center managers.
Ze voelen, bewegen, worden bewuster.
En we reiken ze de tools aan die ze vandaag écht nodig hebben.

Pantelco geeft training en gaat dus veel verder dan een traditionele opleiding contact center.
We maken zelfs de verbinding tussen communicatie trainingen en therapeutische toepassingen.

Onze sterktes:

Meer dan 20 jaar ervaring.
Trainers die zelf vele jaren aan hun persoonlijke ontwikkeling hebben gewerkt.
Coherente aanpak die zowel bij de medewerkers , teamleads en managers terugkomt.

Ons volledig aanbod:

Nieuw: “Hoelang nog dragen met Burn-out, demotivatie en apathie?” 5 halve dagen training met acteur.

Coachen in het contact center en teamcoaching

Klantgericht telefoneren

Professionele e-mail communicatie

Telefonische afspraakname

Telefonische prospectie en verkoop

Van klachtenbehandeling naar extra sales

Commerciële vaardigheden voor de interne medewerkers

Klantenservice voor technische medewerkers

Professioneel onthaal

Actief debiteurenbeheer

Stemcoaching

Kinesiologie of bio-feedback

Social Media: communiceren via Twitter, Facebook, You Tube, Chat, Forums ; Content writing

Assertiviteit en weerbaarheid

Vitaliteit in uw organisatie

Werken met de echte werkmotivaties (zie www.jobmotivation.be)

Face to face verkoop

Presentation skills / Presentatie technieken

Doeltreffend overtuigen

Omgaan met agressie

Time management