Contact Center Training


Een diepgaande verandering met blijvende resultaten? Mentaal en emotioneel sterkere medewerkers die zich beter voelen op de werkvloer?

Uw coaches en medewerkers zullen door een diepgaande verandering gaan. Ze kijken na het traject van Pantelco veel positiever  hun job, hun collega’s en de klanten.

Dit realiseren we doordat we uw mensen weten te raken op een heel specifieke manier.

Contact Center Training

Onze sterktes

De aanpak van Pantelco zit tussen therapie en coaching in. Met deze aanpak zetten we vandaag nog schitterende resultaten neer. We trainen en coachen al meer dan 25 jaar in contact centers in meerdere talen en hebben onze methodieken voortdurend laten evolueren.

Wanneer we trainen, dan trainen we. En we raken uw medewerkers. Laten ze voelen, bewegen, bewuster worden. We maken een duidelijk onderscheid tussen infosessies, opleiding en training. Pantelco werkt dus op maat en we bereiden ons terdege voor. We blijven contact met u houden, ook na de training en coaching. We gaan dus veel verder dan een traditionele opleiding contact center. Pantelco heeft deze achterhaalde contact center opleidingen achter zich gelaten en versterkt uw mensen vanuit hun eigen kracht.

Ons aanbod

  • Nieuw: “Verhoog uw emotionele intelligentie” 4 halve dagen training met acteur.
  • Coachen in het contact center
  • Klantgericht telefoneren
  • Professionele e-mail communicatie
  • Telefonische afspraakname
  • Telefonische prospectie en verkoop
  • Van klachtenbehandeling naar extra sales
  • Commerciële vaardigheden voor de interne medewerkers
  • Klantenservice voor technische medewerkers
  • Professioneel onthaal
  • Actief debiteurenbeheer
  • Stemcoaching
  • Kinesiologie of bio-feedback
  • Social Media: communiceren via Twitter, Facebook, You Tube, Chat, Forums ; Content writing
  • Slim communiceren
  • Brand Protection + Branding
  • Assertiviteit
  • Vitaliteit in uw organisatie
  • Weerbaarheidstraining
  • Werken met de echte werkmotivaties (Klik HIER voor onze professionele bevraging)
  • Team coaching
  • Face to face verkoop
  • Presentation skills / Presentatie technieken
  • Doeltreffend overtuigen
  • Omgaan met agressie
  • Time management