Contact Center Training


Mentaal en emotioneel sterkere medewerkers die zich beter voelen op de werkvloer?

Uw coaches en medewerkers gaan door diepgaande veranderingen.

Dit vraagt om meer weerbaarheid en een verhoogde emotionele intelligentie. Daar zorgen we voor vanuit een gevorderd inzicht in communicatie, emoties en motivatie.

Onze sterktes

De aanpak van Pantelco voor de contact centers zit tussen therapie en coaching in.

Waarom deze aanpak?
Uw medewerkers hebben meestal al heel wat skills. Ze kunnen meestal wel telefoneren, mailen of chatten. Wat nog ontbreekt is bewustzijn, helderheid en slim omgaan met emoties. Vele medewerkers trappen opnieuw en opnieuw in dezelfde valkuilen.
Dit heeft met eigen levenservaringen te maken.
Ons trainingsprogramma biedt hierop een antwoord. Bel 0473 95.26.65 voor meer informatie.

Wanneer we trainen, dan trainen we. En we raken uw medewerkers. Ze voelen, bewegen, worden bewuster. We maken een duidelijk onderscheid tussen infosessies, opleiding en training. Pantelco werkt dus op maat en we bereiden ons terdege voor. We blijven contact met u houden, ook na de training en coaching. We gaan dus veel verder dan een traditionele opleiding contact center. Pantelco heeft deze achterhaalde contact center opleidingen achter zich gelaten en versterkt uw mensen vanuit hun eigen kracht.

Ons volledig aanbod:

  • Nieuw: “Verhoog uw emotionele intelligentie” 4 halve dagen training met acteur.
  • Coachen in het contact center
  • Klantgericht telefoneren
  • Professionele e-mail communicatie
  • Telefonische afspraakname
  • Telefonische prospectie en verkoop
  • Van klachtenbehandeling naar extra sales
  • Commerciële vaardigheden voor de interne medewerkers
  • Klantenservice voor technische medewerkers
  • Professioneel onthaal
  • Actief debiteurenbeheer
  • Stemcoaching
  • Kinesiologie of bio-feedback
  • Social Media: communiceren via Twitter, Facebook, You Tube, Chat, Forums ; Content writing
  • Slim communiceren
  • Brand Protection + Branding
  • Assertiviteit
  • Vitaliteit in uw organisatie
  • Weerbaarheidstraining
  • Werken met de echte werkmotivaties (Klik HIER voor onze professionele bevraging)
  • Team coaching
  • Face to face verkoop
  • Presentation skills / Presentatie technieken
  • Doeltreffend overtuigen
  • Omgaan met agressie
  • Time management