Laden Evenementen
Zoek Evenementen

Aankomende Evenementen

Evenementen Lijst navigatie

februari 2018

Klantgericht telefoneren

27 februari 09:00 - 17:00
Hotel Serwir sint-niklaas, 9100 België + Google Maps
635€

klantgericht telefoneren

Meer weten »
maart 2018

L&D Awards 2018

15 maart 12:00 - 17:30

Op dit evenement maak je kennis met bijzondere Learning & Development projecten van andere organisaties. We starten met een bijdrage van Jan Fasen, oprichter van Agora, een leerroute in de middelbare school Niekée (Roermond) die disruptief verandering brengt in de manier waarop leren wordt aangepakt. Jan brengt je een verhaal over hoe hij zonder vakken, geen ASO-BSO-TSO en amper toetsen onze toekomstige medewerkers klaarstoomt voor een job gekenmerkt door verandering. Hij laat ons ook graag weten wat wij, organisaties, kunnen…

Meer weten »
april 2018

Klantgericht communiceren

24 april 09:00 - 17:00
Hotel Serwir sint-niklaas, 9100 België + Google Maps
635€

Praktische training van 1 dag telkens van 9 tot 17 uur. We gaan in op: Instelling, houding en motivatie. Omgaan met eigen frustraties. De finesses van telefonische communicatie. Hoe neem je controle over de communicatie + oefeningen. De finesses van face to face contact. Omgaan met klachten, agressie, lange duurtijd gesprekken. Professioneel e-mail gebruik. We maken gebruik van eigen telefooncentrales voor opname en analyse van de gesprekken en ook van professionele videofragmenten. Training met veel fun en praktijkgerichte oefeningen.

Meer weten »

Nieuwe Training: Klantgericht communiceren voor Technische Medewerkers

26 april 09:00 - 17:00

Een doorgewinterde trainer geeft inzicht in: Hoe kun je gedrag van mensen herkennen en hoe ga je daar best mee om? Waarom moeilijk doen als het makkelijk ook kan? Wat is klantgerichtheid, waarom is klantgerichtheid zo belangrijk, welke is de juiste attitude en wat is te verbeteren? Wat verlangen en verwachten de klanten? Hoe klantgericht ben ik? Wat kan ik beter doen? Wat is het belang van een goede communicatie met klant. Hoe kan ik best verbaal en non-verbaal communiceren?…

Meer weten »
oktober 2018

Professioneel Telefonisch en Face to Face Onthaal

17 oktober 09:00 - 31 oktober 16:30
Hotel Serwir sint-niklaas, 9100 België
875€

2 daagse praktijk gerichte training De eerste dag is 17 oktober, de 2 de dag 31 oktober, telkens van 9 tot 16 uur 30 uur   Wat heb je aan deze training? Je wordt ten volle bewust van hoe jij communiceert. Je beheerst de belangrijkste communicatievaardigheden voor een professioneel klantenonthaal, zowel telefonisch als face to face. Je oefent met acteur om moeilijk gedrag en klachten professioneel makkelijker op te vangen.   Voor wie? Receptie-, onthaal- en baliemedewerkers.   Hoe trainen…

Meer weten »
november 2018

Telefonische afspraakname

6 november 09:00 - 17:00
Hotel Serwir sint-niklaas, 9100 België + Google Maps
935€

Wil je 30% meer kwalitatieve telefonische afspraken? Dan ben je aan het juiste adres. Onze aanpak is heel praktisch en met telefooncentrale voor de oefeningen. Wat mag je verwachten? De voorbereiding: Telefoongesprek met deelnemer en verantwoordelijke. On-line invullen van de iWAM test (peilt naar de diepere werkmotivaties). De training: De juiste attitude. Sleutels voor succes. Oefenen, live afspraken maken en coaching deelnemer. Na de training: 2 maal een half uur telefonische coaching Bijwerken script. Deelnamebedrag all-in + script (!): 935…

Meer weten »

Assertiviteit in de praktijk

6 november 09:00 - 17:00
Hotel Serwir sint-niklaas, 9100 België + Google Maps
550€

Na deze "assertiviteit in de praktijk" training: Blijf je staande in moeilijke omstandigheden. Weet je gevat te reageren in respect met je gedragspartner. Doorzie je makkelijker emotionele chantage, machtsmisbruik en agressie. Je staat mentaal sterker. Je ziet wanneer je dient te 'breken' in het contact en je leert dit doen. Je weet de 3 belangrijkste assertiviteitstechnieken toe te passen...

Meer weten »
+ Exporteer Evenementen