Laden Evenementen
Zoek Evenementen

Aankomende Evenementen

Evenementen Lijst navigatie

augustus 2018

Klantgericht telefoneren

23 augustus 09:00 - 17:00
Hotel Serwir, Koningin Astridlaan
Sint Niklaas, 9100 België
+ Google Maps
635€

klantgericht telefoneren

Meer weten »

De magie van vragen stellen

28 augustus 09:00 - 12:30
Zebra, Zebrastraat 32
Gent, 9000 België
435€

Jij weet het wel. Als je de juiste slimme vragen stelt, dan kan je enorme resultaten en effecten verkrijgen. Plots geraak je veel verder. Je maakt een doorbraak. Ook de mama van Albert Einstein was zich al ten volle bewust van het belang van het effect van vragen stellen. Elke dag, toen Albert als kleine jongen van school thuiskwam, vroeg zij aan haar zoon: “Welke slimme vraag heb jij vandaag op school gesteld, Albert?”. Zo werd de jonge Einstein zich…

Meer weten »

Klantgericht communiceren

29 augustus 09:00 - 16:30
Hotel Serwir, Koningin Astridlaan
Sint Niklaas, 9100 België
+ Google Maps
635€

Praktische training van 1 dag telkens van 9 tot 16 u30 uur. We gaan in op: Instelling, houding en motivatie. Omgaan met eigen frustraties. De finesses van telefonische communicatie. Hoe neem je controle over de communicatie + oefeningen. De finesses van face to face contact. Omgaan met klachten, agressie, lange duurtijd gesprekken. Professioneel e-mail gebruik. We maken gebruik van eigen telefooncentrales voor opname en analyse van de gesprekken en ook van professionele videofragmenten. Training met veel fun en praktijkgerichte oefeningen.

Meer weten »

Action Learning Group: Multicultureel Management

31 augustus 08:00 - 09:30
The Learning Garden, Ham 125
Gent, 9000 België
+ Google Maps
120€

U heeft misschien zelf al aan den lijve ondervonden dat het niet altijd vanzelfsprekend is om met anderen samen te werken. Zeker niet met mensen van andere culturen. Toch willen veel organisaties vandaag meer mensen met een diverse achtergrond aantrekken. Maar lukt het ook om die mensen te vinden? - Hoe brengt u diversiteit aan boord? - Hoe coacht u deze medewerkers individueel en als team? - Hoe vermijdt u conflicten? Jean Blondeel, psycholoog met 30 jaar ervaring in internationaal…

Meer weten »
september 2018

Social Media Training: hoe Chatten, Twitter, Facebook en YouTube gebruiken

11 september 09:00 - 12:30
Zebra, Zebrastraat 32
Gent, 9000 België
+ Google Maps
420€

Voor wie? Deze social media training is voor iedereen die ...  Contact heeft met klanten via de chat of app  Onderzoekt of chatten en appen ook voor de eigen organisatie succesvol is.  Het chat- en appkanaal verder wil uitbouwen. Wat bereik je met deze training? U leert: Analyseren van berichten; proactief en passend antwoorden Voorbeelden van klantgerichtheid per kanaal en klantgerichtheid checklist over alle kanalen Juiste ‘tone of voice’ via elk kanaal Effectief inspelen op onl Klantgericht schrijven via chat…

Meer weten »
oktober 2018

Klantgericht communiceren voor Technische Medewerkers

15 oktober 09:00 - 17:00
Hotel Serwir, Koningin Astridlaan
Sint Niklaas, 9100 België
+ Google Maps
635€

Een doorgewinterde trainer geeft inzicht in: Hoe kun je gedrag van mensen herkennen en hoe ga je daar best mee om? Waarom moeilijk doen als het makkelijk ook kan? Wat is klantgerichtheid, waarom is klantgerichtheid zo belangrijk, welke is de juiste attitude en wat is te verbeteren? Wat verlangen en verwachten de klanten? Hoe klantgericht ben ik? Wat kan ik beter doen? Wat is het belang van een goede communicatie met klant. Hoe kan ik best verbaal en non-verbaal communiceren?…

Meer weten »

Professioneel Telefonisch en Face to Face Onthaal

17 oktober 09:00 - 31 oktober 16:30
Hotel Serwir, Koningin Astridlaan
Sint Niklaas, 9100 België
875€

2 daagse praktijk gerichte training De eerste dag is 17 oktober, de 2 de dag 31 oktober, telkens van 9 tot 16 uur 30 uur   Wat heb je aan deze training? Je wordt ten volle bewust van hoe jij communiceert. Je beheerst de belangrijkste communicatievaardigheden voor een professioneel klantenonthaal, zowel telefonisch als face to face. Je oefent met acteur om moeilijk gedrag en klachten professioneel makkelijker op te vangen.   Voor wie? Receptie-, onthaal- en baliemedewerkers.   Hoe trainen…

Meer weten »
november 2018

Assertiviteit in de praktijk

6 november 09:00 - 17:00
Hotel Serwir, Koningin Astridlaan
Sint Niklaas, 9100 België
+ Google Maps
550€

Na deze "assertiviteit in de praktijk" training: Blijf je staande in moeilijke omstandigheden. Weet je gevat te reageren in respect met je gedragspartner. Doorzie je makkelijker emotionele chantage, machtsmisbruik en agressie. Je staat mentaal sterker. Je ziet wanneer je dient te 'breken' in het contact en je leert dit doen. Je weet de 3 belangrijkste assertiviteitstechnieken toe te passen...

Meer weten »

Telefonische afspraakname

7 november 09:00 - 17:00
Hotel Serwir, Koningin Astridlaan
Sint Niklaas, 9100 België
+ Google Maps
935€

Wil je 30% meer kwalitatieve telefonische afspraken? Dan ben je aan het juiste adres. Onze aanpak is heel praktisch en met telefooncentrale voor de oefeningen. Wat mag je verwachten? De voorbereiding: Telefoongesprek met deelnemer en verantwoordelijke. On-line invullen van de iWAM test (peilt naar de diepere werkmotivaties). De training: De juiste attitude. Sleutels voor succes. Oefenen, live afspraken maken en coaching deelnemer. Na de training: 2 maal een half uur telefonische coaching Bijwerken script. Deelnamebedrag all-in + script (!): 935…

Meer weten »
+ Exporteer Evenementen