Laden Evenementen
Zoek Evenementen

Aankomende Evenementen

Evenementen Lijst navigatie

januari 2018

Klantgericht telefoneren

23 januari 2018 09:00 - 17:00
Hotel Serwir sint-niklaas, 9100 België + Google Maps
635€

klantgericht telefoneren

Meer weten »
februari 2018

Telefonische prospectie

6 februari 2018 09:00 - 17:00
Hotel Serwir sint-niklaas, 9100 België + Google Maps
735€

De voorbereiding: Telefoongesprek met deelnemer en verantwoordelijke. On-line invullen van de iWAM test (peilt naar de diepere werkmotivaties). De training: De juiste attitude. Sleutels voor succes. Oefenen, live afspraken maken en coaching deelnemer. Na de training: 2 maal een half uur telefonische coaching Bijwerken script. Deelnamebedrag all-in + script (!): 735 € + btw ; kmo portefeuille mogelijk. inschrijven kan door een eenvoudige mail met al uw gegevens naar peter.callens@pantelco.be of via www.teleboosting.be   Let's go! info: mail peter.callens@pantelco.be

Meer weten »

Professioneel Telefonisch en Face to Face Onthaal

14 februari 2018 09:00 - 28 februari 2018 17:00
Hotel Serwir sint-niklaas, 9100 België
875€

2 daagse praktijk gerichte training De eerste dag is 14 februari, de 2 de dag 28 februari, telkens van 9 tot 17 uur   Wat heb je aan deze training? Je wordt ten volle bewust van hoe jij communiceert. Je beheerst de belangrijkste communicatievaardigheden voor een professioneel klantenonthaal, zowel telefonisch als face to face. Je oefent om moeilijk gedrag en klachten professioneel makkelijker op te vangen.   Voor wie? Receptie-, onthaal- en baliemedewerkers.   Hoe trainen we? Heel interactief, aan…

Meer weten »
april 2018

Nieuwe Training: Klantgericht communiceren voor Technische Medewerkers

26 april 2018 09:00 - 17:00

Een doorgewinterde trainer geeft inzicht in: Hoe kun je gedrag van mensen herkennen en hoe ga je daar best mee om? Waarom moeilijk doen als het makkelijk ook kan? Wat is klantgerichtheid, waarom is klantgerichtheid zo belangrijk, welke is de juiste attitude en wat is te verbeteren? Wat verlangen en verwachten de klanten? Hoe klantgericht ben ik? Wat kan ik beter doen? Wat is het belang van een goede communicatie met klant. Hoe kan ik best verbaal en non-verbaal communiceren?…

Meer weten »
+ Exporteer Evenementen