Communication@work


Onze visie

Goed communiceren doe je vanuit balans, bewustzijn en vanuit het hart.

We leggen de nadruk op de eigen instelling en het
effect ervan op de omgeving en het werk.  Zo komen we tot persoonlijke ontwikkeling.

Communicatie

Hoe praktijkgericht is onze aanpak

We werken heel interactief en praktijkgericht, ook met professionele videofragmenten, individuele- en groepsoefeningen en we geven inzicht wat uw medewerkers in beweging brengt.

Pantelco heeft internationale ervaring. Trainen en coachen al meer dan 20 jaar en  in meerdere talen.

Wanneer we trainen, dan trainen we. We maken een duidelijk onderscheid tussen infosessies en training. Pantelco werkt dus op maat en we bereiden ons terdege voor en verzorgen een degelijk natraject met het oog op blijvende resultaten.

Ons aanbod :

  • Professioneel onthaal
  • Klantgericht telefoneren
  • Telefonische afspraakname
  • Telefonische prospectie en verkoop
  • Van klachtenbehandeling naar extra sales
  • Commerciële vaardigheden voor de interne medewerkers
  • Klantenservice voor technische medewerkers
  • Actief debiteurenbeheer
  • Stemcoaching
  • Kinesiologie
  • Assertiviteit
  • Vitaliteit in uw organisatie
  • Weerbaarheidstraining
  • Werken met de echte werkmotivaties (Kijk HIER voor onze test)
  • Face to face verkoop
  • Presentation skills
  • Doeltreffend overtuigen
  • Omgaan met agressie
  • Time management
  • Efficiënt vergaderen
  • Functioneel leiding geven