Coaching@work


Waarom zou je kiezen voor coaching door Pantelco?

Onze jarenlange expertise in het selecteren en transformeren van coaches is alvast één reden om samen te werken.

Onze coaches werken in uw regio.

Coaching

Aanpak

  • We geven snel inzicht in je eigen motivaties. Dit zorgt voor meer bewustzijn van oude valkuilen. Je begrijpt wat je drijft en waar jouw energie zit.
  • Wat zijn je sterktes? Wat wil je? Hoe kan je dit bereiken?
  • We zoomen in op je specifeke werksituatie en vertalen de inzichten in praktische tools. We helpen je op weg naar meer werkgeluk, betere prestaties van je medewerkers.
  • We gaan voor blijvende resultaten.

Sterktes

  • Bij ons vind je coaches met meer dan 20 jaar ervaring in
    • Team coaching voor jouw specifieke sector
    • Customer service management
    • Persoonlijke coaching met als extra kinesiologie
  • We werken met een bijzondere betrouwbare on-line bevraging die 48 werkmotivaties in kaart brengt.
  • Expertise in (re)oriëntatie, groei, soliciatietraining, testings, stress-en conflicthantering, work-life balance en werkgeluk.
  • Bewezen methodologie. We hanteren een doelgerichte en pracktische aanpak door  kinesiologie met focus op jou als individu binnen het bedrijf. Daarmee komt de work-life balans terug in evenwicht.
  • Hoe werkt kinesiologie?
    • U  kiest het onderwerp zoal stress rond communicatie op het werk.
    • Meten van negatieve en positieve stress.
    • Reduceren de negatieve stress tot 0.

 

Pantelco biedt de oplossingen

  • Team Coaching
  • Personal coaching
  • Coach the coach
  • Werken met de echte werkmotivaties (Klik HIER voor onze test)

 

Wat gaan we voor u neerzetten

  • Als teamleader of manager krijgt u een handleiding met de sterktes en de attentiepunten voor elke individuele medewerker.
  • Een heldere kijk op de medewerker én de context waarin hij/zij optimaal functioneert.
  • De taal die u best spreekt met elke medewerker.
  • “De klok” (hoelang doet een medewerker met plezier hetzelfde takenpakket).
  • Slimme tools om snel in te spelen op de mood van de coachees.
  • Een duidelijke structuur voor elk coachinggesprek.

 

Je staat sterker voor

  • Het uitbouwen en laten openbloeien van je team(s).
  • De juiste persoon op de juiste plaats met de passende taken.
  • Kwalitatieve one-to-one coaching zowel in customer service als in andere werkomgevingen.
  • Het aantrekken van nieuwe medewerkers.